verjaardagsparty met 50 lieve kindertjes - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu verjaardagsparty met 50 lieve kindertjes - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu

verjaardagsparty met 50 lieve kindertjes

19 Februari 2014 | Oeganda, Kampala

Ik voelde mij het feestvarken vandaag.
Iedereen bedankt voor de lieve en leuke berichtjes . Ik heb ervan genoten.
Ik heb nog nooit zoveel bruine kindertjes op mijn verjaardag gehad.
Ik ga hoe langer hoe meer van ze houden, hoe snotterig en plakkerig ze ook zijn.
Ze gaan wel 3X per dag in bad of onder de douche, maar ze zijn zo weer vies.
Het is een fantastisch gezicht al die kinderen, die overal en nergens vandaan komen gekropen.
En wat vinden ze het heerlijk om met je te kroelen. Ze kruipen dan helemaal in je nek. Het is de beste ervaring ooit

• 19 Februari 2014 - 18:02

Marleen:

He lieve snotlap,

Geen Brokking maar een snottebellentaart, wat geweldig om je zo enthousiast te zien.
    Dikke kus en geniet er nog maar van.
    Oja ik heb ook nog wel een plekje .....

• 19 Februari 2014 - 18:26

Marinka:

Hallo Sietske, Jarig zijn in Oeganda, hoe bijzonder is dat! Van harte gefeliciteerd! De verjaardagslunch en taart zien er erg lekker uit, maar die kindertjes, ja daar kan niks tegenop hé! Mooie foto's ook. Geniet nog van alles en Gods Zegen in je nieuwe levensjaar toegewenst. Marinka

• 19 Februari 2014 - 18:41

Joke:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wel een hele bijzondere locatie om je verjaardag te vieren. En zeker ook één waarvan je nooit meer hoeft af te vragen waar je ook al weer je xste verjaardag hebt gevierd.

Groetjes
    Joke

• 19 Februari 2014 - 18:51

Erica Swart:

Van harte gefeliciteerd. Een verjaardag voor een bijzondere vrouw, op een bijzondere plaats met bijzondere mensen. Een moment om nooit te vergeten. Gods zegen voor jou Sietske. Liefs Erica

• 19 Februari 2014 - 18:54

Ivonne:

Hoi Lieve Siets,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een verjaardagspartijtje met 50 kleine kindertjes, dat is vast lang geleden. Ik zie het zo voor me! En uhh de brokking hou je te goed hoor ! Geniet er nog even van, ik zie er naar uit om je weer te zien.

Liefs, Ivonne

• 19 Februari 2014 - 18:58

Zere kaken van het balkon opblazen zeker. Het zijn ook nog van die stroeve lange. Ik denk dat de kindjes ze wel leuk vonden. Dit is vast iets wat je nooit meer vergeet maarre volgend jaar wil ik weer een ballon hoor.
    Liefs Mirjam

• 19 Februari 2014 - 19:01

Liesbeth En Joost:

Hoi Sietske. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat je het even niet kunt vieren met Michiel en de kinderen. Maar wel heel bijzonder om het met zoveel kindertjes te vieren. Nog een goede tijd gewenst.
    Liesbeth en Joost vanuit Maspalomas, dicht bij Afrika.

• 19 Februari 2014 - 19:05

Sonja:

Van harte gefeliciteerd fijne avond!

• 19 Februari 2014 - 19:49

Willy Vervoorn:

Lieve Sietske

Gefeliciteerd met je verjaardag vanuit lanzarote!
    Heeel veel geluk nog met de lieve bruine moppies!

Knuffel Willy

• 19 Februari 2014 - 20:22

Margriet:

Ha die jarige Sietske,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Zo te zien en te lezen een wel héle speciale dag. Eén om er nooit meer te vergeten.
    Geniet nog lekker daar, dikke verjaardagskus van Margriet

• 19 Februari 2014 - 20:22

Daniel:

• 20 Februari 2014 - 08:30

Petrasteunenberg:

Wat een onvergetelijke verjaardag voor je,als je terug bent gaan we taartjes eten en alle verhalen horen ,dikke kus Petra

• 20 Februari 2014 - 08:49

Lieve Sietske, nou jij hebt je verjaardag goed gevierd zeg! ook super dat je nu foto's mocht maken. De kleintjes voor altijd in je hart gesloten! Liefs en groetjes, m en w en ma

• 20 Februari 2014 - 12:21

Jacqueline Teerink:

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad maar zo te lezen is dat wel gelukt!
    Ik geniet van al je verslagjes, wat een bijzondere ervaring maak jij mee!
    Ik hoop je snel weer te zien,
    Groeten Jacqueline

• 20 Februari 2014 - 13:33

Manon:

Nog van harte gefeliciteerd Sietske!
    Dat moet een bijzondere verjaardag geweest zijn, 1 om nooit te vergeten!
    Super om al je verslagjes te lezen!
    Geniet er nog even van, tot snel!

• 21 Februari 2014 - 10:13

Janny:

Lieve Sietske, wat heerlijk om al je verlagen te lezen en dat je er zo van geniet.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en een gezegend nieuw levensjaar toegewenst
    Janny

• 26 Februari 2014 - 09:23

Emma (en Jurgen):

Hey Sietske,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd. Leuk om je berichtjes weer te lezen. Haha, ik lees dat er hier iemand waarschijnlijk nog wel vaker terug gaat naar Afrika:) Leuk! Heel veel plezier en succes nog!

Emma

Verslag uit: Oeganda, Kampala