afscheid kumihospital - Reisverslag uit Kumi, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu afscheid kumihospital - Reisverslag uit Kumi, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu

afscheid kumihospital

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

10 Februari 2014 | Oeganda, Kumi

Vandaag afscheid genomen van het kumihospital .
We gaan nog 2 weken in een weeshuis in Kampala werken.
Er wacht ons een groot welkom morgenmiddag.
Het is een huis met 50 baby's tot 4 jaar oud.
Er zijn aidsbaby's en baby's . die langs de weg achtergelaten zijn.
Ruth sprong een gat in de lucht, dat ze met ons meekon.
Helma haar man komt morgen en gaat zij nog een rondreis maken.
Mijn schoenen vast aan een mw gegeven ,die ook stond te juichen.
Zij verzorgt haar man, die lepra heeft.
Zoals je op de foto ziet, zijn ze wel een beetje te groot, maar ze deed ze niet meer uit.

• 10 Februari 2014 - 19:31

Tieneke:

Zo weer even je reisverslagen bijgelezen... Wat maak je veel mee!!
    Wat een totaal andere wereld.
    Leuk om je op deze manier te volgen.
    Een hele goeie tijd gewenst nog.
    Groeten, tieneke

• 11 Februari 2014 - 13:08

Marja Brinkman:

Hoi Sietske,
    ik heb je ff niet gevolgd want ik had al haast 400 berichten dus niet op de comp gezeten.
    Nu ff gekeken en wat doe jij met de anderen prachtig werk daar en je ziet er gelukkig uit.
    de foto,s wijzen dat uit.
    prachtig deze reportage weer en heb ze allemaal even gelezen.
    vreselijk hoe ze daar met zieke baba,y,s omgaan om ze zo achter te laten wat zal je daar verdrietig zijn als je die kleine kids daar zie ik wens je dan ook veel sterkte.
    Ja de kleding en schoenen daar zullen ze heel blij mee zijn ze hebben daar niks .lief van je.
    Nou Sietske nog een goede tijd daar en nogmaals wat zal jij een hoop te vertellen hebben ik denk dat je haast een boek kan schrijven.
    Liefs MarjaXXX

• 12 Februari 2014 - 09:47

Willemien En Martin:

En ja, daar is dan het afscheid van het Kumihospitaal en de mensen daar. Een tijd die jullie nooit meer zullen vergeten! En waar jullie je steentje hebben bij gedragen,ook afscheid van Helma met wie je dit allemaal hebt mee gemaakt.Maar met wie je later dit allemaal nog eens op kunt halen, want zij was erbij!
    Heb het goed, veel liefs Willemien