verjaardag - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu

verjaardag

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

18 Februari 2014 | Oeganda, Kampala

19 februari is mijn verjaardag en gaan Ruth en ik gezellig lunchen.
Vandaag weer een drukke dag ,maar wat een schatjes allemaal.
Misschien kan ik er 50 in mijn koffer meekrijgen.
Wat vind jij ervan Michiel?
Hopelijk mag ik nog een paar foto's maken, maar daar moet eerst toestemming voor worden gegeven.
Morgen maar eens de ballonnen uitdelen.


  • 18 Februari 2014 - 17:09

    Sonja:

    Wat een bijzondere verjaardag zal je morgen hebben. Wat zullen de kinderen genieten vam de ballon, misschien ook wee el spannend vinden.
    Enne als Michiel 50 teveel vind ik heb nog wel een kamer over.

    Ik ben nieuwsgierig naar al je verhalen als je terug bent. Geniet ervan.xxx

  • 18 Februari 2014 - 17:17

    Slavka:

    Beste Sietske,
    Alvast van ❤️gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
    Het is leuk voor je om het daar te vieren denk ik.
    Anders dan anders.
    Fijne dag en nog veel plezier.
    Hopelijk hebben ze daar lekkere taarten !
    Groetjes, Slávka

  • 18 Februari 2014 - 17:50

    Marja Brinkman:

    Hoi sietske, van harte met je verjaardag,

    zal best vreemd zijn he?
    Lekker genieten van je dag hoor met al die moppies en ja doe er ook maar 1 voor mij haha ,een oma hebben ze toch ook zeker nodig .
    Ze zullen je vast verwennen.

    Liefs Marja .xxx

  • 18 Februari 2014 - 18:03

    Marijke Meerkerk:

    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag morgen, ook namens Jeroen. Heel bijzonder om het op deze bijzondere plek te vieren. Nog een fijne tijd verder, Marijke

  • 18 Februari 2014 - 18:50

    Lydia Van Veen:

    Dat wordt een verjaardag die je nooit meer zal vergeten. Hele fijne dag toegewenst

  • 18 Februari 2014 - 20:11

    Mirjam:

    Hele fijne verjaardag morgen. Misschien doen ze nog iets speciaals voor je op ze'n oegandees. Wel mooi weer op je verjaardag en je kan buiten zitten. Dit word wel een bijzondere verjaardag. Ik koop morgen een taar'tje, als ik hem opeet denk ik aan jou.
    Mirjam

  • 18 Februari 2014 - 21:16

    Helma Orie:

    Hoi Sietske,

    Een hele fijne speciale verjaardag gewenst. Proficiat!

    Tot snel,

    Helma Orie

  • 18 Februari 2014 - 21:30

    Michiel:

    Hoi Sietske,
    Vast van harte lieve schat. We hebben er al een biertje op genomen. We hebben hier n.l. alleen WiFi in een bar. Doe die 50 kindertjes ook maar, kom ik ook een beetje in jouw wereld.
    Tot gauw en hele dikke kus van ons drieën.
    P.s. Bekijk onze ingezongen felicitatie op Skype ook even.

  • 18 Februari 2014 - 22:28

    Willemien En Martin:

    Lieve Sietske, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een coole dag van. Liefs uit Bussum M en W en ma

  • 19 Februari 2014 - 08:19

    Angelique:

    hoi Sietske

    kom achter in de rij en een dag te laat maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    zal altijd een hele bijzondere verjaardag blijven
    liefs Angelique G

  • 19 Februari 2014 - 10:23

    Carla Van Poele:

    Hoi Sietske,

    Van Harte gefeliciteerd vandaag!!
    Wat een belevenissen allemaal, en erg leuk om al je verslagen te lezen.
    Geniet er nog even van!

    En hartelijke groet, Carla van Poele

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Sietske

Verpleegkundige obstetrie/ gynaecologie

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 16960

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Kumi ziekenhuis

Landen bezocht: