laatste avond - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu laatste avond - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu

laatste avond

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

08 Januari 2014 | Nederland, Dordrecht

The Journey of a thousand miles begins with one step and I'm very glad I made this first step to come to Kumi.
Geschreven door Steffie Mooren en daar kan ik volledig achterstaan.

Na bijna een jaar van voorbereiding ben ik klaar voor mijn reis.
Het geeft wel een dubbel gevoel, aan de ene kant wil ik dolgraag gaan en kan ik niet wachten, aan de andere kant moet ik voor 7 weken afscheid nemen van man en kinderen.

Iedereen nog hartelijk bedankt voor de donatie .
Het geld is inmiddels overgemaakt en Koen heeft een symbolische cheque gemaakt op plexiglas in een 3D printer

Bedrag blijft nog even geheim, wordt in het kumiziekenhuis bekend gemaakt.
Foto volgt hier nog van.
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, telefoontjes


  • 09 Januari 2014 - 11:17

    Jacqueline Teerink:

    Lieve Sietske,

    Eindelijk is het zover, lang naar uitgekeken toch?
    Ik wens je een goede reis en een hele vruchtbare tijd toe in Kumihospital.
    Dat je maar veel goeds mag doen daar!
    Groeten van Jacqueline

  • 09 Januari 2014 - 12:07

    Willy Vervoorn:

    Lieve Sietske,

    Onderweg!
    Ik ben heel benieuwd naar je reis en aankomst in het guesthouse!
    Ik hoop snel wat te horen van je ervaringen, hopelijk werkt het internet een beetje mee.
    Good luck! Liefs Willy

  • 09 Januari 2014 - 13:46

    Marleen:

    Hey!!!!!!

    Eindelijk.....lang naar uitgekeken.
    We reizen met je mee!!!!!!!

    Liefs Marleen

  • 09 Januari 2014 - 16:12

    Helma Orie:

    Heel veel plezier en succes, de weken zullen vast omvliegen en...met internet (als je dat hebt) is de wereld gelukkig klein!
    Ben benieuwd naar je verhalen, ik volg je via je blog! groetjes Helma

  • 09 Januari 2014 - 20:30

    Elise Van Gammeren:

    Hey Sietske,

    Heel veel succes daar!
    Ik lees de komende weken met je mee...

    Groetjes Elise

  • 10 Januari 2014 - 09:28

    Willeke:

    Hoi Sietske,

    Ik wens je veel mooie herinneringen toe en zorg goed voor jezelf!

    Lieve groetjes,
    Willeke

  • 10 Januari 2014 - 11:50

    Mirjam:

    Ik denk aan je. Hoe zal je het vinden allemaal. Het guesthouse zag er wel prima uit en daar ben je nu.
    Morgen weer verder. Spannend.!
    liefs, Mirjam.

  • 10 Januari 2014 - 19:33

    Erica Swart:

    Wouw! Je bent onderweg naar je prachtige droom die werkelijkheid wordt.
    Nog een hele fijne verdere reis en een goede aankomst.
    Tot horens.

    Liefs,

    Erica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Sietske

Verpleegkundige obstetrie/ gynaecologie

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 16984

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Kumi ziekenhuis

Landen bezocht: