guesthouse Entebbe - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu guesthouse Entebbe - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu

guesthouse Entebbe

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

10 Januari 2014 | Oeganda, Entebbe

Hallo allemaal,

Het is hier 20.15 uur en zit ik in de tuin van het guesthouse te schrijven bij een olielampje. Net hier ook gezellig gegeten.
Vandaag een dagje rust na onze vliegreis van gisteren. We waren om 1.15 uur op de kamer en nog weinig geslapen.
Vandaag naar een Afrikaanse markt in Entebbe geweest en veel bekijks als blanke.
Iedereen wil ons rondtoeren en vraagt hoe het gaat. Iedereen is ontzettend behulpzaam en vriendelijk.
In het vliegtuig ook vriendelijk personeel. Ze hadden veel respect omdat we in het kumi ziekenhuis gaan werken . Het werd zelfs aan de gezagvoerder verteld.
morgen gaat onze reis verder naar KUMI.
volgende week sterkte met de kou en sneeuw.
Vanuit een zonnig en warm Oeganda

  • 10 Januari 2014 - 19:33

    Marleen:

    Super leuk om al iets van je te lezen.
    Vandaag nog een heerlijk zonnetje hier. Maar niet zo heet als bij jou :(
    Morgen ga ik het Albert maar weer eens verkennen.
    Ik hou je op de hoogte, liefsssssss

  • 10 Januari 2014 - 19:48

    Mirjam:

    hey, Ik zie je al zitten daar , lekker ingepakt voor de muggen...
    Je bent vast heel erg benieuwd waar je morgen komt. Ik ook.
    Hopelijk kan je snel weer wat schrijven.
    lekker slapen zo meteen...

  • 10 Januari 2014 - 20:32

    Steffie:

    Hopelijk slapen jullie vannacht een beetje. En dan opmaken voor de mooie trip naar Kumi!! De reis er naartoe zal al een geweldige ervaring worden. Geniet van het mooie landschap en kijk je ogen uit in het drukke Kampala. Maar na Kampala blijft het prachtig!! Goeie reis en groetjes aan iedereen, te beginnen morgen aan Anne in het guesthouse van Kumi Hospital. Zij zal jullie heerlijk verzorgen met lekkere maaltijden. Ik hoor het graag als er tussentijds vragen zijn.
    Liefs Steffie en groetjes aan Helma

  • 10 Januari 2014 - 20:35

    Steffie:

    p.s. de chauffeur zal Oegandese tijd aanhouden......wat betekent dat hij waarschijnlijk te laat zal zijn....tel. ziekenhuis bij ongerustheid +256772221443 of Anne guesthouse +256772380329

  • 10 Januari 2014 - 20:39

    Anne:

    Ik zit helemaal niet jaloers (ahum) onder mijn hanglamp op mijn iPad te tikken. Zo gaaf dat je daar bent. Als ik aan Oeganda denk dan kan ik de lucht nog 'proeven'. Oeganda is prachtig! Geniet van de reis naar het kumi ziekenhuis!

  • 10 Januari 2014 - 22:12

    Willy Vervoorn:

    Jeeeeee Sietske,

    Je bent er , wat goed.
    Wat leuk om gelijk wat van je te horen!
    Veel succes met het vervolg van je reis en ik ben heeeel benieuwd naar het vervolg.

    Veel plezier en ik hoop ook snel op foto's !!!!
    knuffel!!! Willy.

  • 11 Januari 2014 - 09:49

    Willemien:

    Lieve Sietske, jullie zijn er nu echt! Geniet er van en goeie reis verder!Liefs en groetjes, ook voor Helma van M en W en Ma

  • 11 Januari 2014 - 22:12

    Tieneke:

    Leuk om over je ervaringen te lezen..
    Ben heel benieuwd hoe het je vergaat.
    Succes!!

  • 14 Januari 2014 - 05:04

    Angeline Gerrets:

    Helemaal geweldig dat je er bent, ik blijf je volgen en ben nieuwsgierig hoe je ervaringen zijn.
    En jaaa ik ben jaloers en ook trots op je collega.
    Succes en heel veel liefs

  • 14 Januari 2014 - 18:25

    Mirjam:

    Hoe zal het met je gaan?
    Je hebt vast al veel gezien en gedaan.
    Schrijf alles maar gewoon op papier, dan verheet je niks te vertellen als je thuiskomt.
    Liefs, Mirjam

  • 14 Januari 2014 - 21:12

    Petra Van Den Berg:

    Ha Sietske,
    Ik heb gelezen dat je bent vernoemd?
    Kunnen ze daar jouw naam zo uitspreken, of hebben ze er iets Oegandees van gemaakt?
    Bijzonder hoor dat je daar nu bent!
    Hartelijke groeten!
    Petra

  • 15 Januari 2014 - 11:35

    Marja:

    Hoi sietske,
    weer even je verslag gelezen geweldig he? zo,n ver land hoop wel op mooie foto,s van je hoor,ik vind dit zo leuk van je om ons zo mee te laten genieten van deze mooie reis.
    knuffel Marja brinkman xxx

  • 15 Januari 2014 - 17:15

    Janny:

    Hallo Sietske,
    Heb je alles meegekregen? en geen problemen onderweg gehad.Geniet van dit spannende avontuur
    Heel veel Zegen toegebeden voor jouw en de mensen daar. Gelukkig is God overal, bij jou in Uganda en hier bij je man en kinderen. Goed van je hoor dat je de roep in je hart gevolgd hebt.

  • 16 Januari 2014 - 21:59

    Patricia Noordermeer:

    Hey Siets,
    Wat leuk om al wat van je te lezen,
    Was benieuwd hoe het met je gaat!!!
    Veel plezier.....
    Liefs Patricia (assist)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Entebbe

Sietske

Verpleegkundige obstetrie/ gynaecologie

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 778
Totaal aantal bezoekers 16974

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Kumi ziekenhuis

Landen bezocht: