cheque aangeboden - Reisverslag uit Kumi, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu cheque aangeboden - Reisverslag uit Kumi, Oeganda van Sietske Meerkerk - WaarBenJij.nu

cheque aangeboden

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

04 Februari 2014 | Oeganda, Kumi

Vanmorgen tijdens de meeting de cheque aangeboden .
Een totaal bedrag van 2400 euro.
We gaan het geld besteden aan voeding voor ondervoede kinderen die we tijdens onze outreach tegen kwamen.
Kinderen die geopereerd moeten worden omdat ze kinine hebben gehad tijdens hun malaria behandeling.
Voor verloskunde en voor een aantal geiten
Namens de Oegandese bevolking hartelijk dank voor jullie gift.
Dr Ntege nam de cheque in ontvangst. ( medisch directeur en gynaecoloog)


  • 04 Februari 2014 - 13:53

    Steffie Mooren:

    Waaw!!! Wat een opbrengst! En wat mooi dat jullie diverse, mooie bestedingen hebben gevonden.
    Liefs Steffie

  • 04 Februari 2014 - 14:30

    Margriet :

    Hooooooooi Sietske,
    eindelijk even al je reisverslagen gelezen en al die prachtige foto's bekeken.
    Je bent inmiddels alweer zowat een maand weg.
    Wat moet dat allemaal een hele ervaring voor jou zijn. Geweldig...ook hoe je het schrijft, erg leuk om te lezen allemaal.
    Afrika is toch wel een heel bijzonder continent. Prachtige mensen met een grote witte glimlach, plaatjes van kinderen, mooie natuur. Super!
    Sietske geniet er van...elke minuut...dan geniet ik mee met en van je leuke verhalen.
    Liefsssss van Margriet


  • 04 Februari 2014 - 19:10

    Mirjam:

    Wat een groot bedrag is het geworden, mooi. Een goed idee dat je het verschillende doelen schenkt.
    XX Mirjam

  • 04 Februari 2014 - 19:46

    Miranda:

    Hoi Sietske!

    Erg leuk om je verhalen te lezen. Wat maak je bijzondere dingen mee! En wat een mooi bedrag heb je kunnen schenken. Geniet ervan en ik blijf je volgen! Groetjes, Miranda

  • 05 Februari 2014 - 09:56

    Willemien En Martin:

    Lieve Sietske, prachtig bedrag voor mooie doelen! Liefs m en w en ma

  • 05 Februari 2014 - 11:36

    Mary:

    Ha Sietske,
    Ik lees met plezier je reisverslagen, super leuk!!
    En wat een bedrag hebben jullie opgehaald, leuk hoor!
    Nou meis, geniet er nog van, met volle teugen, de tijd gaat snel!
    Liefs van Mary

  • 05 Februari 2014 - 15:03

    Willy :

    Lieve Sietske

    Ik dacht, laat ik eens even kijken wat je geschreven hebt want ik heb al even niets gehoord.
    Op de een of andere manier had ik de laatste mails niet gehad.
    Maar ik las je stukje van gisteren , wat goed om zo'n mooi geldbedrag te kunnen schenken.
    Ook de foto's zijn leuk, je staat te stralen.
    Hoe is het verder met je, nog geen heimwee? Hoe hebben ze het thuis?
    Is het een beetje wat je ervan voorgesteld had? Ik denk dat de dagen vliegen voor je.
    Ik kan niet wachten tot je live verslag uitbrengt!
    Geniet nog maar een poosje !! liefs Willy

  • 06 Februari 2014 - 15:46

    Marinka:

    Hallo Sietske

    Ik geniet van je berichten. Het is ook wel afwisselend wat je allemaal meemaakt. Mooi dat het geldbedrag zo mooi verdeeld is. Het zal nog wennen zijn om weer aan de slag te gaan in Ned. De ervaringen die je daar opdoet zullen altijd een blijvende invloed op je hebben, vooral ook omdat je het in de naam van God doet, dat heeft toch altijd een meerwaarde. Nou, het einde komt al in zicht, ik wens je nog een mooie, gezegende tijd toe. Ik bid voor je, Marinka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kumi

Sietske

Verpleegkundige obstetrie/ gynaecologie

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 16972

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 28 Februari 2014

Kumi ziekenhuis

Landen bezocht: